Jobbhelg, brinnande tulpaner & dop

 
 
 
Var 3:e helg jobbar jag 8-22 fre-sön. Blir fina timmar i en stöt :)
Men imorgon har jag bytt bort ett pass för att kunna gå på Jazons dop.
Vi hämtar upp Maria & Sandra kl 12, sen bränner vi ut på Rödön.
Pierre sa att det är 80 pers som kommer ;)
 
Nu ska jag kuta ner i tvättstugan och kolla om mina brallor är torra, så jag har nåt att ha på mig imorgon :)
 
Jo visst ja! Kom hem från jobbet nyss, och satte mig i köket för att fika i lugnan ro.. Trodde jag ja!! Då kommer Brillis studsandes och börjar härja i frysen för att leta kött tills imorgon. Han avslutar det hela med att elda upp tulpanerna på köksbordet :-P Romantiskt va! ;-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback