Danza Kuduro och blöta popcorn!

 
Gud så jag längtar till stråket!! :) Förra året var det jag, Brillis och Anna som härjade runt! Massa cider, blöta popcorn och danza kuduro på repeat!

Haha! Jag kommer aldrig glömma när vi satt i ett öltält i ösregnet förra året! En av Mattias kompisar går förbi och ställer sig utanför tältet och pratar med oss.. Efter en stund ska han luta sig mot staketet (bredvid tältet) lite snyggt!!! Vad händer? Jo, han missar hela staketet och ramlar baklänges i slowmotion och slår huvudet i en lyktstolpe ;) hahahaha...( Han gjorde inte illa sig så man får skratta..)

Samma kväll kommer vi hem skithungriga och ska koka ägg! Effektivt och snabbt (som bara jag och Anna kan) kastar vi äggen i kastrullen och lägger oss i soffan för att attackvila lite .. När äggklockan ringer och vi springer glada och hungriga till spisen, så ser vi att ett ägg ser lite annorlunda ut! Vi inspekterar ägget och upptäcker att det står skrivet såhär med svart tuschpenna på ägget: kokat den 18/7.. haha!!

Känner på mig att det kommer bli en fantastisk stråketvecka i år med! Har börjat planerat in fredagsstråketgänget ;)

Hoppas det blir mycket Dansa Pausa :) Godnatt!!



Kommentarer
Maria säger:

Mitt frukost ägg xD

2012-07-15 | 19:29:17
Bim Edberg säger:

Ha så kul på stråket! Jag börjar jobba i morgon med samma väder som jag börja semestern med den 4:e Juni. Har haft hand om Håsjö sommarcafe idag tillsammans med Britta.

2012-07-15 | 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback