solbränna, tjuvtätt & minigolf

Har haft en skön vecka med min Brillis och gänget på Höga Kusten! Tror vi alla behövde komma iväg och få andas lite havsluft och känna att det faktiskt är sommar!

På tal om friskluft!! Började såklart röka dom dagarna vi var där! Hör som till på nå vis.. Till morgonkaffet och kvällsdrinkarna! Efter maten och innan maten. osv.. Mina systrar blir så stolt över mig ;)
Slutade samma dag vi skulle hem kan jag tillägga.

Men åter till det underbara. Tänk att få vakna på morgonen av att solen skiner in genom rullgardinen, grannarna som stökar på i stugan bredvid, tonerna från Jönssonligan som Mattias kollar på i mobilen, Marias skrammel från armbanden i andra rummet. Att kunna ligga och dra sig tills kaffesuget tar över.. Tänk om man kunde ha det så jämt! Livskvalitet!


Vi var på räkfrossa, drack drink, spelade kort, grillade, fiskade, båttur, fiskade, grillade lite till, brände oss, minigolfade och avslutade kvällen med lite grillat och kortspel ;)

Ja helt enkelt några fantastiska dagar med underbara människor <3

Nu ska jag tvinga med mig Brillis ner i tvättstugan för lite tjuvtvätt..
Har som klarat det själv förut, men nu är det en granne till som har fått för sig att tvätta på kvällen/natten oxå! Och han tycker väldigt mycket om att kramas :S Huvva...

Ja det var allt för idag! // Lina


Kommentarer
Maria säger:

Underbart :)

2012-07-13 | 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback